Jeg hedder Karsten Lund og er 53 år. I 2002 startede jeg Karstens Køreskole, og jeg har derfor mere end 20 års erfaring som selvstændig kørelærer.

Kvaliteten i undervisningen er et område, jeg aldrig går på kompromis med. Jeg vil sikre mig, at jeg er med til ”uddanne” gode, sikre og ansvarsfulde bilister, som vil bidrage til at skabe større sikkerhed ude på vejene.

Kørekort med godt humør

Min målsætning er, at vejen til kørekortet skal være en både lærerig og positiv oplevelse, og jeg sætter altid den enkelte elev i centrum.

Jeg gør en dyd ud af, at der skal være plads til en god snak og en frisk bemærkning, selvom der er fokus på fagligheden. Begge dele er vigtige for at opnå en spændende og givtig undervisning, som i sidste ende gør dig til en dygtig bilist.

Spændende undervisning

Jeg lægger meget vægt på kvalitet i undervisningen, så du bliver rigtig godt forberedt både til teori- og køreprøven. Beståelsesprocenten er derfor væsentligt højere end gennemsnittet.

Teoriundervisningen står jeg også selv for, og jeg sætter en ære i at gøre den både sjov og lærerig. På den måde mener jeg, at man lettest får den rette forståelse for trafikken og de situationer, som kan opstå.